fredag, januari 28

Tlöött

Gud vad jag är trött är helt slut i kroppen skönt att de är lite helg nu så man får vila lite : )
Idag körde man veckans sista träningspass så första veckan som man har gått igenom hela kroppen nu annars har man inte gjort en muskelgrupp... Så nu har man har man kört sin 3 vecka nu regelbundet med träningen och känns såååå bra! Fattar inte hur jag kunnat vara utan träning innan, shit vilken energi man får och som man får släppa ut när man är arg eller ledsen..

Hade en super mysig kväll i går samt innan träningen idag, låg och kramades med mitt hjärta och bara fick känna hans närhet. Skulle gå hem till mig och sova men kändes så jobbigt att gå till mig för att sova så blev kvar hos hjärtat, upp tidigt blev de som vanligt för att luncha med min fina syster som var nere i Boden. Alltid lika kul att får träffa henne dock lite ovant att se henne utan tandställning, utan glasögonen och med smink :) Medan jag väntade på henne så kom det fram en från Extra och ville fråga lite saker, så nu kanske man är med i tidningen igen ;) Haha!

Vart och handla i dag och handlade mycket bra mat måste jag säga, inte nåt som var onödigt eller onyttigt köpte även saker som jag aldrig har köpt tidigare för jag hade tänkt prova göra nåt nytt och nyttigare mat ;) Får se hur det går men fick VÄLDIGT mycket för pengarna fast man tyckte de var dyrt men klara mig ett tag nu utan problem.. haha!!

Näe man kanske skulle ta och försöka ta sig i sängen snart håller fan på att somna ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar