lördag, januari 29

Ljuva Lördag

Vilket toppen mysig väder det är ute i dag, när jag vaknade så snöade stora lapphandskar från himlen och det är bara nollgradigt ute eller om de kanske även är plus känns som det nästan. Pratade med min söta syster Tessie i dag på skypen och fick veta vars som förse går i henne liv just nu, du är verkligen en kämpe av dess lika Keep on going my sister, you are a fighter.

Efter jag pratade med henne så tog jag mig då en sväng ut för att gå till apoteket men inte hade dom det jag behövde jävla skit, så får fortsätta lida i min näsa ett tag till men när jag ändå var ute så blev det en sväng på affären också för att handla lite mera mat för orkar ju inte bära allt med danna träningsvärken :) Nu fattas de bara lite mat till så skulle ja ha allt jag hade velat ha hemma men man kan ju inte få allt, men man kan handla billigt bara man tänker på vad man handlar.. Min kära tränings tidigt fick även följa med mig hem (Fitness magazine).

Hade tänkt ta och försöka att städa upp här hemma nu så det ser lite trevligare ut sen ska jag väl göra mig nån middag också! Detta vad min uppdatering för nu..

Have a nice day everybody ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar