fredag, januari 28

Inhandlat














Min sköna sport-bh




Har in handla lite nya träningskläder samt ett par handskar som man har när man tränar så man slipper blåsor och sånt skit, men finns inte med på kort. Var och köpte detta i går när jag var på stan och fikade med min söta Jessica ^^ köpte mig även en bok som jag tycket var intressant kan ni tänka er att jag köpte mig en bok kan nästan inte tro de själv, men den var ju på rea så vad fan annars hade jag nog inte köpt den. Nog för att den inte var dyr ordinarie priset heller men iaf! :)

Så vad tyckes om den nya outfiten när jag ska träna? Grymt skönt att träna i måste jag själv få säga :D Nu ska jag laga mat, men kommer med en till uppdatering sen ;)

1 kommentar:

  1. Är säkert hur skönt som helst att träna i... Ser fram emot att få höra hur boken var :)

    Kram & Trevlig fredag kväll

    SvaraRadera