söndag, januari 30

Solen i ansiktet

Vilken härligt dag detta blev var inte alls på topp när jag vaknade men när man väl fick på sig kläderna och kom sig ut så vart det genast mycket bättre : ) Vart en riktigt härligt promenad med min Jessica i vårat fina väder vi fick oss i dag, visst var väl inte så varmt men hade solen i ögonen och -15 ute så man blev rätt varm i kläderna när man väl börjar komma en bit på vägen :) Tog oss även en sväng på dollar när vi även var ute så men fick med sig lite nödvändiga saker som man har behövt ganska länge..

Tyvärr så tog jag inte nå bilder i dag :( Men så är de väl man när man är i sin egna lilla värld.. haha.. När vi hade vart ute och gått så gick vi vidare till Jessica för att äta lite tacos till lunch som var svin gott och till "efterrätt" så blev det några koppar kaffe och en massa skvaller :D Tog mig hem så där vi 19.30 och värmde mig lite mat och surrat med min älskling i telefon innan jag hoppade in i en lång och varm dusch, så nu ska man ta och läsa lite bok och varva ner innan man ska krypa ner i sängen för i morgon väntar träning och lite möte ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar